keer terug naar de vorige pagina
Welkom op de pagina van
Curt G.N. Roth
(laatst gewijzigd: 24/1/2018)

Mijn Fiat een paar weken na aankoop, ik had hem gekocht zonder interieur, ramen, schokbrekers, enz enz,
Wat voor mij het belangrijkste was was dat de carrosserie hard moest/moet zijn, al het andere kan ik zelf.

Inmiddels al meer uitgegeven aan nieuwe onderdelen dan ik mijn vijfhonderd voor gekocht heb, maar dat had ik van te voren in gecalculeerd :-)

Dit weekeind gaat hij naar binnen, en komt hij er alleen nog uit als het mooi weer is ;-) hehehe ja ik ben een mooi weer rijder, al vind ik het fantastisch dat er veel 500 rijders zijn die door weer en wind gaan!
Dat heb ik met mijn vorige 500 (21-75-US) ook gedaan, ik reed er dagelijks mee naar mijn werk 30 km heen en terug, dat is inmiddels acht jaar geleden.
Mijn Fiat een paar weken na aankoop, ik had hem gekocht zonder interieur, ramen, schokbrekers, enz enz, Wat voor mij het belangrijkste was was dat de carrosserie hard moest/moet zijn, al het andere kan ik zelf. Inmiddels al meer uitgegeven aan nieuwe onderdelen dan ik mijn vijfhonderd voor gekocht heb, maar dat had ik van te voren in gecalculeerd :-) Dit weekeind gaat hij naar binnen, en komt hij er alleen nog uit als het mooi weer is ;-) hehehe ja ik ben een mooi weer rijder, al vind ik het fantastisch dat er veel 500 rijders zijn die door weer en wind gaan! Dat heb ik met mijn vorige 500 (21-75-US) ook gedaan, ik reed er dagelijks mee naar mijn werk 30 km heen en terug, dat is inmiddels acht jaar geleden.

En nog een van het neusje..
En nog een van het neusje..

Volgende week gaat ook deze motor er in, die heb ik deze laatste weken helemaal geprepareerd, en dan ga ik het originele blok wat er nu in zit compleet reviseren, dus van a tot z.
Ik heb er nu al zin in!!! :-)
Volgende week gaat ook deze motor er in, die heb ik deze laatste weken helemaal geprepareerd, en dan ga ik het originele blok wat er nu in zit compleet reviseren, dus van a tot z. Ik heb er nu al zin in!!! :-)

George Klein heeft zeer vakkundig de neus van mijn Fiat vervangen.
De schermen zijn origineel Fiat, daar heeft Leo van der Laan toch maar mooi aan kunnen komen!!!!

De achterschermen, dorpels, bodemplaten, binnen schermen wielkast achter, enz enz zijn nu aan de beurt
George Klein heeft zeer vakkundig de neus van mijn Fiat vervangen. De schermen zijn origineel Fiat, daar heeft Leo van der Laan toch maar mooi aan kunnen komen!!!! De achterschermen, dorpels, bodemplaten, binnen schermen wielkast achter, enz enz zijn nu aan de beurt



Om de klus zo goed mogelijk te klaren heb ik onder andere deze punt-las-tang gekocht.
Dat is nog lang niet makkelijk via Marktplaats, van de 1250 lasapparaten zijn er maar een stuk of vijf punt-las en als je geluk hebt vind je een mobiele.
Voor de spatbord randen heb ik (op advies van George Klein) zwarte carrosserie kit van 3M gehaald.
Dit is een goed vullende erg taaie kit die ook na lange tijd niet gaat scheuren of uitdrogen.
Om de klus zo goed mogelijk te klaren heb ik onder andere deze punt-las-tang gekocht. Dat is nog lang niet makkelijk via Marktplaats, van de 1250 lasapparaten zijn er maar een stuk of vijf punt-las en als je geluk hebt vind je een mobiele. Voor de spatbord randen heb ik (op advies van George Klein) zwarte carrosserie kit van 3M gehaald. Dit is een goed vullende erg taaie kit die ook na lange tijd niet gaat scheuren of uitdrogen.

oeps
oeps

Voor rechts
Voor rechts





















Adresgegevens
Adres:   Koningin Julianastraat 11
Woonplaats:   4241BH Arkel
Lidnummer:   12789
e-mail adres:   e-mail Stuur een e-mail
MSN:   http://www.youtube.com/user/SirCurtRoth

Reacties
(nog geen reacties ontvangen)